A biztosítási ügyintézés
Kötelező gépjármű felelősség biztosítás (kgfb) és Casco biztosítás teljes körű ügyintézését vállaljuk.
A kárügyintézés menete számodra roppant egyszerű, ugyanis azon túl, hogy felkeresel bennünket, szinte nincs is más teendőd, mert mindent elintézünk helyetted, amit pedig nem tudunk, abban is segítünk, nem hagyunk magadra.
A kárügyintézés menete
1. Ha megtörtént a káresemény, akkor egyszerűen csak hívj bennünket, akár onnan a helyszínről. Segítünk kitölteni a kék-sárga balesetbejelentőt, és segítünk autómentőt is szerezni, ha szükséged van rá.
2. Eljuttatod hozzánk az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat. Ez történhet elektronikusan is. Ezért nem muszáj személyesen eljönnöd hozzánk.
Szükséges dokumentumok - Magánszemély gépkocsija esetén
Baleseti bejelentő (kék-sárga)
Gépjármű kárbejelentő lap
A vezető személyes okmányai (a személyi igazolvány, a lakcímkártya és a jogosítvány mindkét oldalának másolata)
Törzskönyv mindkét oldalának másolata vagy a finanszírozó bank neve és szerződésszáma
Aláírt meghatalmazás (kárfelvételre és pénzfelvételre)
Szükséges dokumentumok - Céges gépkocsi esetén
Baleseti bejelentő (kék-sárga)
Gépjármű kárbejelentő lap
A vezető személyes okmányai (a személyi igazolvány, a lakcímkártya és a jogosítvány mindkét oldalának másolata)
Törzskönyv mindkét oldalának másolata vagy a finanszírozó bank neve és szerződésszáma
Teljes körű meghatalmazás a kárbejelentő részére
Aláírási címpéldány másolata
Bélyegző
Aláírt meghatalmazás (kárfelvételre és pénzfelvételre)
3. Mi felvesszük a kapcsolatot a biztosító társasággal ás megtesszük a kárbejelentést. A biztosító társaság megadja az időpontot a szemlére.
4. A megbeszélt időpontra elhozod hozzánk az autót és mi intézzük a szemléztetést. Neked itt sem kell lenned.
5. A szemle alapján megkérjük a jogalapot. Ha finanszírozott autóról van szó, akkor a banki meghatalmazást is megkérjük.
6. Beszerezzük a szükséges alkatrészt és elvégezzük a szükséges javításokat.
Milyen biztosító társaságokkal állunk kapcsolatban
Cégünk a Magyarországon működő összes biztosító társasággal kapcsolatban áll.
Szerződött ALLIANZ Biztosító partnerek vagyunk, mely megkönnyíti a kárbejelentést, szemlézést, ügyintézést, hiszen egy zárt rendszeren keresztül kommunikálunk a biztosító társasággal, így elsőbbséget élvezünk azokkal szemben, akik az ügyfélportálon keresztül jelzik a káreseményt. Ez a partneri együttműködés napokkal tudja megrövidíteni a folyamatot.
A kárügyintézéshez kapcsolódó dokumentumokat a Dokumentumtárban találod.